Good Wife 賢妻
 
After being married for 40 years, I took a careful look


at my wife one dayand said, "forty years ago we had a


cheap house, a junk car, slept on a sofa bed and


watched a 10-inch black and white TV, but I got to


sleep every night with a hot 23-year-old girl.
結婚後40年,有一天,我仔細看著我的妻子,說:“40年前我們


有一間便宜的房子,一部破車,睡在 一張沙發床上,看著一台10


英寸的黑白電視機,但我每天晚上可與一位23歲的辣妹睡覺。



Now ...


I have a $500,000.00 home, a $35,000.00 car, a nice big

bed and a large screen TV, but I'm sleeping with a 63-


year-old woman. It seems to me that you're not holding


up your side of things."


現在 ...


我有一間 $500,000.00的家,一部 $35,000.00車,一張漂亮的


大床和一台大影幕電視,但我與一個63歲的老女人睡。對我而


言,我似乎都不是站在對的事情那一邊。“



My wife is a very reasonable woman.  She! told me to go

out and


find a hot 23-year-old girl and she would make

sure that I would once again be living in a cheap


house, driving a junk car, sleeping on a sofa bed and


watching a 10-inch black and white TV.
我的妻子是一個非常明智講理的女人。她叫我出去找一個今年23


歲的辣妹,她相信我會再一次住在一間很便宜的房子,開著一部


破車,睡在一張沙發床,看著一台 10英寸的黑白電視。

Aren't older women great? They really know how to solve


an old guy's problems.
老女人不偉大嗎?他們真的知道如何解決一個臭老頭子的問題。


 


審視生活中的70%
一隻高檔手機,70%的功能都是沒用的;
一款高檔轎車,70%
的速度都是多餘的;


一幢豪華別墅,70%的面積都是空閒的;
一個科研單位,70%的設備都是擺樣子的;
一堆公務人員,70! %都是混飯吃的;
一所大學,    70%的教授都是扯淡的;
一大堆社會活動,70%都是空虛無聊的;
一屋子衣物用品,70%
都是閒置沒用的;
一箱子股票基金,70%都是賠本報廢的。
結論:生活要簡單!不要為物慾所累。

arrow
arrow
    全站熱搜

    馬汀林 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()